2012. november 16., péntek

tanulgatunk...

Egy rövid bejelentkezés:
Heni naaagyon felbátorodott: tegnap ellopta a kiürült jutifalis zacskót, majd amikor elvettem tőle utánakapott és elkezdte cibálni ki a kezemből. De azért én voltam az erősebb. Ezt jó ha tudja :)

Ezt ugyan már korábban is írtam, de nagyon gyorsan tanul, hamar megérti mit szeretnék tőle. Na persze a cél (párizsi vagy virsli) érdekében mindent!

Szóval, tud már vezényszóra:
  • ülni (bárhol, sőt már tudja, hogy járda szélén le kell ülnie és csak velem egyszerre léphet le az úttestre)
  • feküdni (kint nyírkos ídőben vagy aszfalton megszűnik ez a tudománya)
  • pacsit ad, mit pacsit ad ötöst ad! ha kérem a "másika" a másik lábával adja
  • kúszik! igen, kúszik. Persze ezt is csak a pihepuha szőnyegen.
  • kétláb, ezt nagyon cukin csinálja, mert sokszor ülve sikerül, de ha állva csinálja még arra is rá tudom venni, hogy körbeforogjon.
Amit gyakorolok vele, de még nem igazán megy, de dolgozunk rajta:
  • "áll", nem érti, ha egyszer ő olyan okosan leült miért akarom, hogy felálljon..
  • helybenmaradásnál ne álljon fel ha kerülöm meg (már egypárszor sikerült)
Ezen kívül van még egy csomó ötletem, de csak szépen sorjában. :)

2 megjegyzés:

  1. Hol vagytok? Nagyon eltűntetek. :(

    VálaszTörlés
  2. Szia, igen. :( nagyon leköt az egyetem és sajnos Harleyke miatt sem volt túl sok kedvem írni, muszály volt elengednünk... :((((
    De Henikutty jól van, hamarosan jelentkezünk.

    VálaszTörlés